Thursday, February 3, 2011

Nimetu päev.

Kuna mul on kaks blogi pean mõlemaid aktiivsena hoidma. Nii siis täna ma kooli ei läinud kuna õpin olümpiaadiks, siiski jätkus mul jultumust käia suusatamas keka tunnis. Mängin praegu kodus wiid ja täitsa lõpp Miguel teeb mulle lauatennises koguaeg ära :(  Ta lihtsalt lappab mulle oma vindi servi ja siis pauk... ärgates olen kaotanud. Pean leidma viisi kuidas temast võitu saada ja kiiresti. Eile oli mul arenguvestlus, mis läks enamvähem. Lühidalt ma olen suht laisk ja mind soovitati A-klassi(real ained). Silja käis ka aga ma ei tea mis talle räägiti. Minu suurimaks õudakaks on see kits on  jälle tagasi, kellest ma tumblris rääkisin. Ta on ikka nii vänt... jätab junnid ka koguaeg maha :D  Peaks talle tina andma:D Ja reedel nagu ma aru sain on noortekas. Bändilt ootan palju. Eiti Taavi Kamsilt! Täna siis kõik. Dasvidanja:D

No comments:

Post a Comment